پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی بورس فردا 1 آذر 1402

پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی بورس فردا 1 آذر 1402

بورس فردا 1 آذر 1402

 

معاملات متعادل در بورس ادامه دارد و هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر خروج از این تعادل وجود ندارد. روزهایی که منفی می شود، عملکرد سهم ها شبیه هم است و کوچک و بزرگ ندارد. اما در روزهای مثبت نمادهای کوچک و متوسط بهتر معامله می شوند. قیمت اکثر سهم ها در یک دامنه ی محدود در حال نوسان است و خیلی کم پیش می آید تغییر قابل توجهی در معاملات بوجود بیاید.

کماکان تجدید ارزیابی مورد توجه ترین خبر بورس است و هر نمادی که شایعه یا خبری در این مورد دارد، بیشتر نوسان می کند و بیشتر حجم می خورد. با در نظر گرفتن این کلیات پیش بینی می شود فردا بورس متعادل مثبت باشد و در حالی که تعداد نماد مثبت بیشتر از تعداد نماد منفی باشد، اما مثبت به نسبت خفیفی تجربه میشود.

امروز کلیات بودجه منتشر شد، اما از آنجائیکه جزئیات آن هنوز منتشر نشده است، طبیعتا شاهد تاثیر احتمالی بندهای آن بر معاملات در بورس نیز نبودیم.

آنچه که از کلیات مشخص است، رشد حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان دولتی 18 و 20 درصد در نظر گرفته شده که نسبت به تورم عدد پایینی است و در عوض مالیات 42 درصد رشد کرده و می توان انتظار داشت سال آینده اقشار مردم تحت فشار مالیات باشند.

در صورتی که جزئیاتی از بودجه امشب یا فردا در طول بازار منتشر بشود، و این جزئیات بر کلیت بازار یا بر گروهی از سهم ها تاثیرگذار باشد، می تواند پیش بینی را تغییر دهد. لذا بد نیست در گروه هایی که می توانند از بودجه تاثیر خاص بپذیرند با احتیاط معامله کنیم.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 44 نفر 4.6/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. سلام خسته نباشید پول تزریق کنید تو بورس دولت بتونه بودجه را تامین کنه الا برکت الله