اشاره انگشت اشاره به یک مورد خاص در جدول

پیش‌بینی بورس فردا 20 آبان

بورس فردا 20 آبان

 

پیش بینی می شود فردا بورس متعادل مثبت باشد. بعد از یک هفته خوب در بورس که البته کمی از زیان های امسال را جبران کرد، به استقبال فردا می رویم که اولین روز معاملاتی هفته آتی است.

سیاست های انقباضی بانک مرکزی باعث شده است تا در بازارها پولی برای سرمایه گذاری وجود نداشته باشد. کسب و کارها منابع مالی خود رو درگیر عملیات خودشان کرده اند و خانوارها هم به سختی از پس هزینه ها بر می آیند. اعطای تسهیلات و وام هم عملا صورت نمی گرد.

در نتیجه یک شرایط رکودی شدید بر بازارها حاکم است. اما با این وجود بسیاری می دانند این شرایط نمی تواند تا مدت طولانی ادامه پیدا کند. افت درآمدهای نفتی و کسر بودجه بیشتر دولت در نهایت منجر به چاپ پول خواهد شد.

این موارد ذکر شد تا بدانیم ما کماکان در شرایط رکودی هستیم اما رفته رفته تعداد آدمهایی که انتظار شکست این انقباض را دارند، در حال افزایش است.

پیش بینی می شود فردا روز متعادلی در بورس داشته باشیم اما از آنجائیکه تعداد نماد با قیمت خوب و ارزنده در بورس زیاد است و خبر منفی جدی هم در جریان نیست، شاهد حرکت های مثبت در میانه یا انتهای بازار باشیم. در مجموع می توان گفت فردا روز متعادل مثبتی خواهیم داشت که در حالی مجموعه ای از نمادهای به دلایل مختلف مثل فروش دارایی یا تجدید ارزیابی و اخباری از این شکل مثبت خواهند شد. بسیاری انتظار دارند که بعد از یک برگشت مثبت در بورس، مجددا شرایط رکودی و ساکن ادامه پیدا کند و شاهد رشد بیشتر قیمت سهم ها نباشیم. اگر هفته ی آتی بورس بازهم بتواند مثبت باشد و بازده بدهد، این افراد که عمدتا نقد هستند، بسیار تحت فشار خواهند بود.

 

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 90 نفر 4.6/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. با دلار ۵۰ هزار تومانی ، سکه‌ ی ۳۰ میلیون تومانی و پراید ۳۵۰ میلیون تومانی ، شاخص کل بورس باید بالای ۵ میلیون واحد باشه نه ۲ میلیون واحدی سال ۹۹ !!!!!!!!

  2. بورسی معلومه قرمزه دیگه پیش بینی نداره ، باید انواع مواد غدایی رو پیش بینی کرد که چقدر بالا میره . کلا بورس ایران دیگه مرده و توخالیه

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد