پیش‌بینی بورس فردا 26 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 26 مهر

بورس فردا 26 مهر

 

علی رغم دو روز مثبت معاملاتی، عرضه های زیاد در مثبت ها باعث شد خریداران کمی پا پس بکشند لذا نمی توان انتظار داشت بورس فردا 26 مهر نیز مشابه دو روز گذشته پرتقاضا و در مثبت معامله شود. برای بورس فردا پیش بینی می شود با توجه عرضه اکثر نمادهای پرتقاضا، معاملات ضعیف و در محدوده ی صفر تابلو یا منفی شروع شود و یک روز متعادل منفی پشت سر گذاشته شود.

البته انتشار گزارش های عملکرد می توان هیجان مثبت برای خرید ایجاد کند اما از آنجائیکه تقاضای سرمایه گذاری سنگینی وجود ندارد، پیش بینی می شود حتی این تقاضای احتمالی نیز با عرضه ی قابل توجه همراه باشد. باید در نظر داشت نمادهای کوچکتر و کم تراکنش تر که به دلیل گزارش یا هر دلیل دیگری مورد توجه قرار می گیرند، امکان رشد بیشتری دارند، اما در مجموع خرید به هوای گزارش خوب بعد از انتشار آن چندان استراتژی خوبی نیست.

علی رغم اینکه تنش ناشی از جنگ در بازارهای ایران فروکش کرده، اما اظهارنظرهای سیاستمداران بازهم مورد توجه سرمایه گذاران قرار می گیرد و شاهد نوسان ها به این دلیل هستیم. با توجه به سفر بایدن به اسرائیل می توان انتظار داشت در روزهای آتی شاهد افزایش حجم اخبار سیاسی باشیم و این موضوع هم می تواند در بورس تلاطم ایجاد کند و هم بازار ارز و طلا را دچار نوسان کند.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 47 نفر 4.2/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد