پیش‌بینی بورس فردا 23 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 23 مهر

بورس فردا 23 مهر

بورس کماکان درگیر مسائل مختلف است و همین درگیری باعث شده سرمایه‌گذاری بلندمدت و حتی معامله‌گران روزانه وارد سمت خرید نشوند. در بهترین حالت کسانی که سهم دارند آن را نگهداری می‌کنند به امید روزی که این شرایط رکودی تمام شود. با ادامه وضعیت فعلی نمی‌توان انتظار داشت روند مثبتی در بازار شروع شود. برای بورس فردا 23 مهر پیش‌بینی می‌شود روند معاملات کماکان جذاب نباشد.

می‌توان انتظار دو سناریو را برای فردا داشت. اگر حفظ سطح 2 میلیون واحد شاخص برای بازارگردان بازار مهم باشد، می‌توان انتظار داشت فردا از تعداد نماد بیشتری حمایت صورت پذیرد و به این ترتیب معاملات متعادل‌تری نسبت به امروز داشته باشیم و منفی کمتری در بورس اتفاق بیافتد. این تقریبا بهترین سناریو مورد پیش‌بینی برای فرداست، یعنی متعادل اما نه مثبت و نه منفی.

اما اگر سهم‌ها به حال خود رها شوند می‌توان انتظار داشت فردا نیز معاملات منفی باشد و شاخص به زیر 2 میلیون واحد نفوذ کند. البته این روزها حمایت از نمادهای شاخص‌ساز بیشتر از سایر نمادها صورت می‌گیرد و همین باعث شده شاخص کل از نمادها کمتر افت کند. اما به هر صورت اگر فردا نیز مثل امروز با بازار برخورد شود، باید منتظر افت بیشتر نمادها و کاهش شاخص کل به کمتر از 2 میلیون واحد بود. در حال حاضر احتمال تحقق حالت دوم یعنی منفی نسبی در معاملات فردا بیشتر است.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 55 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. رحمتی هیتم ، همکار ، از شرکت رایان ، واقعا تحلیلهاتون‌ مفید و کاربردی هست ، ممنون

    • با تشکر از همراهی شما

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد