پیش‌بینی بورس فردا 18 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 18 مهر

بورس فردا 18 مهر

بورس کماکان درگیر موضوع درگیری اسرائیل و فلسطین است و البته این تنها بورس نیست که درگیر این موضوع است. معاملات بازار طلا و دلار نشان می‌دهد که در بقیه بازارها هم همان احساس ترس نسبت به این موضوع در جریان است. از آنجائیکه فشار اولیه منفی این داستان در بورس تخلیه شده است، فعلا بیشترین تاثیر جنگ غزه در بورس تردید نسبت به آینده است. تردیدی که باعث می‌شود تصمیم به خرید، فروش و حتی نگهداری سهام به‌راحتی قابل تصمیم‌گیری نباشد. به دلیل ایکه فعلا این تردید ادامه دارد برای بورس فردا 18 مهر پیش‌بینی می‌شود یک تعادل به نسبت منفی در جریان باشد و بیشترین توجه بورسی‌ها به برنامه حمایت باشد.

از آنجائیکه با دید کمی بلندمدت قیمت بسیاری از سهم‌ها برای سرمایه‌گذاری جذاب است، یکی از مواردی که پیش‌بینی می‌شود، خرید نمادهای کم‌تراکنش اما بسیار پرپتانسیل برای رشد است. اتفاقی که در روز جاری هم شاهد بودیم. اما تردید کلی باعث می‌شود خریداران بی‌هوا و با جرات بالا رفتار نکنند و سعی کنند در قیمت‌های خیلی جذاب وارد سمت خرید بشوند. در هر صورت فردا نسبت به امروز فضا نرمال‌تر خواهد بود و هر چه جلوتر بریم رفتار بورسی‌ها نرمال تر و به‌دور از هیجان ناشی از ترس خواهد شد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 53 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. سلام عالی بود منتها اگه یک دوساعت پایان بازار مطالب کارشناسی به به سایت دیگاه سهامداران مشاهده میشه ۲۰…۲۰ متشکرم بابت زحماتتون

    • مرسی از لطفی که نسبت به مجموعه ی فردانامه دارید . علت انتشار پیش بینی بازار در بعد ازظهر این هست که اگه خبری هم منتشر بشه که روی بازار تاثیرگذار هست بتونیم در پیش بینی بازار پوشش بدیم.

  2. پسندیدم عالی بود

    • ممنونیم از همراهیتون

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد