پیش‌بینی بورس فردا 14 شهریور

پیش‌بینی بورس فردا 14 شهریور

بورس فردا 14 شهریور

 

در ادامه موج ایجاد شده به واسطه تغییر سیاست ارزی و تغییر نرخ تسعیر ارز کالاهای پتروپالایشی پیش بینی می شود بورس فردا در اکثر گروه ها مثبت و سبز شروع شود. علی رغم اینکه از دو هفته پیش صحبت هایی در مورد این تغییر سیاست و افزایش نرخ تسعیر ارز کالاهای پتروپالایشی بود، اما به دلیل عدم قطعیت آن و همچنین دو بار اجرا و کنسل شدن آن از ابتدای سال، بسیاری منتظر خبر رسمی و قطعی در این مورد مانند و بعد از اعلام رسمی قیمت پایه این کالاها اقدام به خرید کردند.

مثبت شدن صندوق های سرمایه گذاری بعد از انتشار رسمی قیمت پایه کالاهای پتروپالایشی که تا ساعت 3 معامله می شوند، موید این موضوع است که بازار فردا را مثبت شروع خواهد کرد. از نظر نموداری نیز شاخص بالاخره توانست خودش را بالای 2.1 میلیون واحد تثبیت کند و از آنجائیکه به لحاظ روانی این سطح قیمتی بسیار برای بورس مهم است، پیش بینی می شود در صورت تداوم این تثبیت شاهد افزایش تقاضا در بازار باشیم.

به نظر می رسد فردا شاهد افزایش ارزش معاملات در بازار باشیم و در کنار جو مثبت بسیاری که قصد فروش داشتند، از موقعیت مثبت استفاده کنند. به همین دلیل هم زمان با افزایش تقاضای محتمل، عرضه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

لذا احتمال اینکه در ادامه زمان معاملاتی از شدت مثبت کاسته شود زیاد است. لذا اگر در شروع معاملات شاهد هیجان مثبت بودیم که توام با عرضه ی بالا بود، بهتر است برای خرید تا اواسط یا اواخر زمان معاملاتی صبر کنیم.

با توجه به گارد معامله گران روزانه که امروز بیشتر به صندوق های اهرمی و صندوق های با دامنه نوسان بیشتر تمایل داشتند، به نظر می رسد این بخش از فعالان انتظار رشد سریع در بازار در بازار دارند. در طرف مقابل اگر این انتظار معامله گران روزانه محقق نشود و بازار شتاب نگیرد، باید شاهد نقد کردن سریع از سوی آنها باشیم. روز هیجانی در پیش است.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 11 نفر 5/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد