پیش بینی بورس فردا 8 شهریور

پیش بینی بورس فردا 8 شهریور

پیش بینی بورس فردا 8 شهریور

مطابق انتظارات بورس در 7 شهریور با تردید و شک شروع شد و علی رغم جو نسبتی در ادامه با افزایش عرضه ها در قیمت های مثبت کامل یا مثبت شاهد تعادل در انتهای زمان معاملات بودیم. فردا چهارشنبه آخرین روز هفته ای است بورس به نسبت عملکرد خوبی داشته و قیمت اکثر سهم ها رشد 10 تا 15 درصدی در این هفته تجربه کرده اند. از سوی دیگر به صورت سنتی روزهای آخر هفته میل به فروش بین معامله گران روزانه افزایش پیدا می کند. این فروش سنتی در روز آخر هفته برخواسته از میل به نقد بودن در دور تعطیلی است و معمولا بغیر از بازارهای به شدت صعودی همواره در بورس ایران سابقه داشته است. به همین دلیل به طور سنتی می توان انتظار داشت فردا بورس کم رونق تر از روزهای قبلی این هفته باشد.

به نظر می رسد اگر خبر مثبتی قبل از شروع معاملات یا در میانه ی زمان معاملات منتشر نشود، فردا بازار متعادل منفی را شاهد باشیم و ارزش معاملات نیز نیست به روزهای دیگر این هفته کمتر شود. برای کسانی که فکر می کنند برگشت شکل گرفته فعلی در بورس روندی ادامه دار است، احتمالا فردا فرصت مناسبی برای خرید خواهد بود.

یکی از موارد مهم بورس فردا 8 شهریور سررسید شدن اختیارهای خرید شستا است. بسیاری از قراردادهای در سود (itm) این سررسید حجم بالایی دارند و احتمالا فردا اعمال خواهند شد. به همین دلیل فردا و شنبه شستا نوسان بالایی خواهد داشت و اگر خریدار یا فروشنده ی این نماد هستیم باید به نوسان بالای این دو روز نماد شستا توجه کنیم. البته این حجم به حدی نیست که کل بازار را متاثر کند اما روی خود این نماد می تواند تاثیرگذار باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 54 نفر 4.4/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. فردا منفی به مثبت هست احتمالا مخصوصا در پتروشیمی‌ها

  2. استاد در مورد پیش بینی بازار فردا که واقعا بخش جذابی
    هست اگه ممکن هست اطلاعات بیشتری از جمله ورود پول حقیقی و حجم مشکوک و موارد دیگر بدهید
    سپاس از زحمات شما

    • سلام و عرض ادب
      ممنون از ثبت نظرتون

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد