اشاره دو مرد به نمودار

پیش‌بینی بورس فردا 10 آبان

بورس فردا 10 آبان

 

فردا هفته ی پرتلاطمی که با یک منفی سنگین شروع شد و در ادامه بخشی از این افت را جبران کرد به پایان خواهد رسید. به نظر می رسید با توجه به شرایطی که بورس در این 4 روز داشت و همچنین ترس از نگهداری سهام در آخر هفته ها، پیش بینی می شود فردا بورس منفی باشد و اکثر نمادها در محدوده ی منفی یا نهایت نزدیک به صفر تابلو معامله شوند.

البته این موضوع خطرناک یا ناراحت کننده نیست. مساله ی مهم، میزان منفی احتمالی فردا یا حتی شنبه است. اگر منفی سنگینی در این دو روز آتی تجربه نکنیم می توانیم امیدوار باشیم که بازار کف خودش را ساخته باشد و بعد از این به مرور شاهد روزهای بهتر معاملاتی باشیم. اما اگر مجددا فردا یا در روزهای بعدتر روزهای منفی سنگین تجربه کنیم، آن موقع باید نسبت به ایجاد یک کف جدید پایین تر نگران باشیم.

در چند روز گذشته اکثر نمادهای پرتقاضا، با حجم بالایی عرضه شدند و تقریبا سهمی نبود که از گزند عرضه کنندگان در امان باشد. البته نمادهای کوچکی که شناور پایینی دارند (مانند پلاست) عرضه نشدند، اما خوب تعداد اینگونه نمادها کم است و همچنین افراد درگیر در آنها نیز زیاد نیست.

در هر صورت بغیر از اینگونه نمادهای انگشت شمار، بعید است فردا گروه یا نماد خاصی مورد توجه خاص باشد و در کلیت بازار با یک روز منفی و در بهترین شرایط متعادل منفی روبرو خواهیم بود.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 50 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد