دو نفر در حال اشاره به مانیتور و چارت هستند

پیش‌بینی بورس فردا 8 آبان

بورس فردا 8 آبان

 

فعلا فروشندگان کمی پا پس کشیدند و کمی تقویت تقاضا توانست بورس را امروز کمی مثبت کند. البته این مثبت به گونه ای نبود که احساس شروع یه موج صعودی را بدهد. به نظر می رسد بورس کماکان خریدار جدی ندارد و بیشتر معامله گران صرفا به نیت حضور در بازار در حال خرید و فروش هستند و همچنین چندان عجله ای برای خرید ندارند. احتمالا همه انتظار یه موج فروش دیگر را دارند تا با توجه به حجم عرضه و تقاضا در آن موج فروش تصمیم به خرید یا فروش بگیرند.

با توجه به این موارد که ذکر شد، پیش بینی می شود بورس فردا روز متعادل مثبتی را پشت سر بگذارد و بیشتر در فاز انتظار باشد تا تصمیم. با توجه به عدم وجود خبر منفی جدی فعلا پیش بینی نمی شود آن موج فروش مورد انتظار فردا شکل بگیرد اما هر چه هست عکس العمل بورسی ها به یک موج فروش دیگر می تواند روند آتی بازار را مشخص تر کند.

نمادهایی که در گزارش های شش ماهه اول عملکرد خوبی داشتند و خصوصا در تابستان رشد سودآوری بالایی نسبت به بهار و فصل قبل از خودشان منتشر کردند و همچنین نمادهایی که افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارند، جزو گزینه هایی هستند که پتانسیل مثبت در روز معاملاتی آتی دارند. فعلا خرید نمادهای پرتراکنش حتی به دید نوسان گرفتن توصیه نمی شود.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 66 نفر 4.1/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. با درود
    بازار بورس
    بعنوان یه بازار مستقل ،
    مثل بازار بورس جهانی با قواعد خاص بازار،
    عرضه و تقاضا و مقررات دانش بازار بورس عمل کند. قطعا در تحرک و فعال و زنده و نفس خواهد کشید ،. ؟! پر واضح هست که بورس دستوری
    و حاکمیتی ، مرده متحرک و تصمیم گیری برای همگان بعنوان بورس با قواعد دانش بازار ،سازگاری ندارد .و همواره در رکود و مرده متحرک هست، مثل اقتصاد ایران بادی به هر سو ، بدون سکاندار ،.؟!
    نه یه
    یه بازار فعال و پویا،.؟!

    • بورس ایران ثابت کرده که بابورس جهانی متفاوته هرگاه میلش بکشه پائین میاره وکمرت خورد میکنه بعضی وقتها هم نخور بمیر نگهت میداره تاجون بگیری همینکه سرت بلند کردی ضربه فنیت میکنه

  2. بورس ایران دزد خونه است

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد