مرد در حال خیره شدن به صفحه مانیتور

پیش‌بینی بورس فردا 7 آبان

بورس فردا 7 آبان

 

بورس از حالت فرسایش در ریزش به ریزش شتابان تغییر وضعیت داد و امروز با ترس از گسترش جنگ شاهد فشار فروش شدید در بورس بودیم. به دلیل عدم وجود حمایت خاص از نمادها با وجود شرایط بحرانی نیز سهامداران به شدت ضرر کردند. حالا در شرایطی که بازار منفی شدیدی خورده است و حمایت خاصی نیز از آن نشده به استقبال فردا می رویم.

پیش بینی می شود فردا بازار با یک فشار فروشی شروع شود و در صورت عدم وجود حمایت این فشار فروش افزایش پیدا کند. اگر این سناریو اتفاق بیافتد می تواند انتظار یه منفی قابل توجه دیگر و البته کمتر از امروز را داشت. طبیعتا بعد از فشار حداکثری فروش شاهد بوجود آمدن تقاضا در برخی نمادها خواهیم بود و می توان انتظار داشت پایان معاملات بهتر از حداکثر منفی میانه باشد. به عبارت دیگر فردا منفی شروع می شود منفی تر می شود و در پایان بهتر از ابتدا و میانه بسته می شود.

یک سناریو دیگر هم البته حمایت از بازار است که در این صورت می توان انتظار داشت بازار منفی یا متعادل شروع شود و به جهت حمایت ها در همان محدوده ی صفر تابلو معاملات ادامه پیدا کند. به نظر می رسد تا این جو جنگ کنار نرود کسی خرید سنگین و قابل توجه در سهام انجام نمی دهد و این حباب منفی شکل گرفته پابرجا باشد و شاید بزرگتر نیز شود.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 65 نفر 4.1/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. سلام کدام جنگ !!!! این سیاسته ساده نباشید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد