مرد در حال تایپ

پیش‌بینی بورس فردا 2 آبان

بورس فردا 2 آبان

 

در تداوم روزهای راکد بورس به استقبال فردا می رویم در حالی که محرک خاصی برای تحرک در کلیت بازار وجود ندارد و به نظر نمی رسد تا فردا نیز اتفاق خاصی بیافتد که کلیت بازار را تحت تاثیر قرار دهد. لذا برای فردا نیز پیش بینی می شود بورس در یک شرایط تعادلی منفی باشد و چندان چنگی به دل نزد.

البته این به این معنی نیست که همه ی نمادها منفی باشند و هیچ نمادی نباشد که فردا بازده خوب ندهد. اما می توان انتظار داشت بیش از 50 درصد نمادها حداقل در شروع معاملات منفی باشند. از طرف دیگر رکود به شکلی است که انتظار منفی سنگین نیز از بورس نمی رود و همین شرایط فرسایشی فعلا ادامه دار است.

شایعات در مورد افزایش نرخ تسعیر ارز بانک ها وجود دارد. به این ترتیب اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، بانک هایی که تراز ارزی مثبت دارند مانند ملت، تجارت، اقتصاد نوین، سامان و پارسیان می توانند از این محل سود قابل توجهی شناسایی کنند.

اما از آنجائیکه تراز ارزی بانک ملت نسبت به بقیه به شدت مثبت تر است، بیشتر این نماد مورد توجه بازار به بهانه رشد نرخ تسعیر ارز قرار می گیرد. نمادهای دیگری که از نظر بازار شرایط بنیادی خوبی دارند و گزارش تابستان آنها نیز موید این شرایط بوده، کماکان می توانند فردا مثبت باشند و مثبت معامله شوند.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 35 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. تا زمانیکه مدیران نالایق بر سر کار هستن وضعیت بورس تغییری نخواهد کردوالسلام

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد