دست درحال نوشتن

پیش‌بینی بورس فردا 1 آبان

بورس فردا 1 آبان

 

وضعیت معاملاتی در بورس به گونه ای شده است که نمی توان انتظار بازده کوتاه مدت بالا از آن داشت. به همین دلیل سهم های مختلف هر چقدر هم پتانسیل داشته باشند، بعد از 10 تا 15 درصد رشد، بازهم می بینیم که توسط بسیاری از سهامداران عرضه می شوند. با توجه به این شرایط پیش بینی می شود، فردا عرضه ی نمادهایی که در این چند روز رشد داشتند افزایش پیدا کند و در نهایت یک روز متعادل در پیش رو داشته باشیم.

کم کم شاهد کم رنگ شدن عکس العمل ها به موضوع جنگ غزه هستیم و شاید بعد از آن بورسی ها بتوانند با خیال راحتتری اقدام به خرید و فروش کنند، اما کمبود پول در همه ی بازارها که ناشی از سیاست های بسیار انقباضی بانک مرکزی است، چیزی نیست که به این راحتی از بین برود.

به نظر می رسد فردا کماکان بازار تحت تاثیر گزارش های خوب باشد و حداقل در سهم های کوچک و با شناوری کم، شاهد تقاضای ناشی از گزارش ها باشیم. اما با توجه به اینکه جریان ورود پول و گردش پولی در بورس و سایر بازارها نداریم، احتمالا فردا اخرین روز توجه به گزارش ها باشد و بعد از آن باید دنبال محرک های دیگر برای خرید بود.

محرک هایی که فعلا وجود ندارند اما این به این معنی نیست که در چند روز آینده وجود نخواهند داشت. شاخص کل هنوز نتوانسته به سطح قبل از شروع جنگ در غزه برگردد و با این روندی که در بازار حاکم است بعید است فردا هم شاهد مثبت قابل توجهی باشیم که این افت را جبران کند.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 2 نفر 5/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد