صفحه سیاه وضعیت بازار را با کندل‌های سبز و قرمز نشان می‌دهد

پیش‌بینی بورس فردا 29 آبان

بورس فردا 29 آبان

 

دامنه ی نوسان روزانه قیمت سهم ها بالا رفته است. بازار صبح ها را مثبت شروع می کند، بالاتر می رود اما رفته رفته پایین می آید و در قیمت هایی کمتر از شروع معاملات به کار خودش پایان می دهد. همین باعث شده دامنه نوسان روزانه سهم ها بالا برود.

دامنه نوسان بالا معمولا یا در اثر افزایش ریسک های سیستماتیک بوجود می آید یا در اثر رکودهای شدید. بورس هم این روزها از نبود نقدینگی و پول رنج می برد و همین باعث شده دامنه نوسان روزانه بالا برود. از نظر خبری بورس در شرایط خنثی قرار دارد. نه خبر محرک خرید جدی وجود دارد و نه خبر منفی که همه را ترغیب به فروش کند. به قول معروف بورس درگیر استراحت زمانی است.

بنابراین برای فردا نیز پیش بینی می شود یک روز متعادل منفی در پیش باشد و احتمالا نوسان روزانه مثل امروز بالا باشد. با توجه به شرایط حاکم کماکان رعایت جانب احتیاط در خریدها توصیه می شود تا در طول روز اسیر فشار روانی ناشی از نوسان منفی در معاملات نشویم.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 48 نفر 4.6/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. حقوقی ها خوب دارن نوسانگیری می‌کنن حتی با کد حقیقی! معاملات فیک راه میندازن سهم میره بالا و بعد خالی می‌کنن! دزدی قانونی از جیب ما سهامدارن خرد!

  2. بسیارعالی

  3. تاثیری نداشت

  4. اگر می خواهیم زیان ما جبران شود بطورکلی خرید وفروش نکنیم بهترین گزیته می خواهید یکما امتحان کنید

  5. بااین حساب صبحا بفروش اگر اخر وقت قیمت مناسب بودتفاوت مناسبی با قیمت پایانی داشت که موجب افزایش سرمایه درپرتفو میشه بخر

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد