مرد در حال نشان دادن نمودار

پیش‌بینی بورس فردا 28 آبان

بورس فردا 28 آبان

 

علی رغم جو منفی ناشی از خبر جریمه مالیاتی بانک ها به دلیل عدم پرداخت تسهیلات تکلیفی، بازار خصوصا در نمادهای کوچک و متوسط مثبت بود و حتی در اواخر بازار که عرضه زیاد شد و موجب افزایش تعداد نماد منفی شد، تقاضا روی نمادهای مختلف افزایش پیدا کرد.

شفاف سازی بانک ها نیز به گونه ای نیست که جو منفی جریمه را تشدید کند. به نظر می رسد اگر شفاف سازی بانک های بزرگتر (بانک های خصوصی شده) نیز به همین منوال ادامه پیدا کند، جو منفی ناشی از این خبر از بین برود. البته بازار درگیر انواع اخبار منفی دیگر است اما در مجموع توان خریداران هم به اندازه است که حداقل بتواند بخشی از بورس را سرحال نگه دارد.

پیش بینی می شود بورس فردا متعادل باشد اما جو مثبت در گروه های کوچک کماکان ادامه پیدا کند. اگر خبر منفی جدیدی از بانکی ها بیرون نیاید، حتی بازار می تواند مثبت در کلیت را نیز تجربه کند.

به طور کلی روزهایی را پشت سر می گذاریم که به دلیل رکود حاکم چندان دلچسب نیست، اما همیشه نمادهایی با معاملات بالا و مثبت را دارد. فردا نیز پیش بینی می شود مشابه همین روزها باشد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 43 نفر 4.5/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. به هر نحوی در حال دستکاری بورس هستن فقط بفروشید و فرار کنید دوستان بنده از سال ۹۸ توی بورس هستم و پیشنهادم اینه سرمایتووو اگه خیلی هم کمه چند تا مهره بخرید بندازید گوشه خونه به مولا چند ماه بعد بالاتر می‌فروشی

  2. سلام وعرض ادب و احترام خدمت همه ی عزیزان.تا دوستان ارجمند وسرشار از تجارب اجازه برای توصیه.را بخور نخواهم داد فقط در یک جمله در تمام مللهای جهان بورس بسیار نقش مهمی را ایفا میکند بحمدالله الحمدالله سختیها روبه تمام شدن انشاءاللهبرای تمامی جهان هستی زیباییها را خداوند عطا لطفبفرماید

    • با تشکر از همراهی شما

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد