شخصی در فضای آرام مشغول تایپ در لپ‌تاپ است

پیش‌بینی بورس فردا 21 آبان

بورس فردا 21 آبان

 

 

پیش بینی می شود فردا بورس یک روز متعادل دیگر را پشت سر بگذارد. البته باز هم نمادهایی خواهند بود که با اخبار یا شایعات ،تقاضای سنگینی را بخود جلب کنند. کسانی که معاملات روزانه در بورس انجام می دهند یا هر روز تابلو معاملات را چک می کنند، خواه ناخواه تمایل دارند خریدهایی انجام دهند که بلافاصله به سود برسد. بعد از آن با خیال راحت می توانند به نگهداری یا فروش سهم در سود فکر کنند. در واقع ما وقتی سهمی می خریم و بلافاصله سود نمی کنیم، بسیار اذیت می شویم. تنها لذت کوتاه مدت و در دسترس سهام، سود روی آن است.

شرایط بازار در حال حاضر به گونه ای نیست که با خرید سهام بلافاصله در سود رفت. بعد از برگشت اخیر، شرایط به گونه ای شده که برای کسب سود باید سهم درست را انتخاب کرد و با خرید و نگهداری میان مدت امیدوار به کسب بازده بود. همین باعث شده هر داستان، خبر یا شایعه درست و غلط باعث توجه بورسی ها شود و به یکباره تقاضای شدید به سمت نماد هدف سرازیر شود. در این شرایط باید بسیار مواظب بود تا شایعه ی ارزانی را گران نخریم.

به طور کلی برای فردا نیز پیش بینی می شود بورس نیمچه رونقی داشته باشد و در حدود همان 4 تا 4500 میلیارد تومان معامله شود. البته اگر شایعه ای در مورد سهم یا گروه های بزرگ بازار شکل بگیرد، می تواند حجم معاملات را بالا ببرد. در هر صورت فعلا با جریان تثبیت قیمتی مواجه هستیم و فعلا خیلی ها دوست دارند از کف قیمت سهم ها مطمئن شوند تا اقدام به خرید سریع کنند.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 55 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد