مرد درحال تماشای مانتیور

پیش‌بینی بورس فردا 24 آبان

بورس فردا 24 آبان

 

رکود پرتکرارترین کلمه ی این روزها در همه ی بازارهای ایران است. از بورس گرفته تا خرده فروشی اقلام مصرفی، سرمایه گذاران و کسب و کارها درگیر رکود هستند. ارزش معاملات پایین در بورس باعث شده است که دو شرایط در اکثر روزها حاکم باشد. اول اینکه هیچ رشد ادامه دار نباشد و در اکثر مواقع دومین روز مثبت همراه با افزایش سنگین عرضه ها باشد و کمتر سهمی از گزند عرضه های سنگین در امان می ماند.

دوم اینکه به دلیل کمبود نقدینگی، بورسی ها بیشتر سراغ نمادهایی می روند که شناوری کمی دارد. به وضوح خرید نمادهایی که می توان با ایجاد تقاضا آنها را تکان داد در بازار دیده می شود. در مجموع شرایط رکودی است و در انتخاب نماد و زمان خرید باید دقت کرد که هزینه زمانی پول برایمان اتفاق نیافتد.

با توجه به شرایط ذکر شده، پیش بینی می شود فردا بازار متعادل منفی باشد اما باز هم مثل روزهای دیگر نمادهایی خواهند بود که مثبت معامله شوند و پرنوسان باشند. در مجموع بورس رکودی است اما می توان در آن سهم پیدا کرد و بازده کسب کرد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 44 نفر 4.1/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. با سلام
    خرابی بورس ایران در سیطره دو عامل اصلیست :
    یکی رانت و سیاست دولت
    دوم اینکه بورس شده فضای بچه بازی .
    اولی غیر قابل اصلاح میبتشد ولی دومی اگر سقف ورود به بازتر بورس را از ۵۰۰ تومان به حداقل ۲۰میلیون ارتقا بدن تا حدودی مشکل حل میشه ،
    شما ببینید اوردرخای خرید و فروش معمولا در حجم بالای افراد ولی با کمترین تعداد خرید و فروش سهم مواجهه و با جرکات ناشیانه و احساسی روند عادی یک سهم رو بهم میزنند

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد