اشاره به چارت روی میز

پیش‌بینی بورس فردا 23 آبان

بورس فردا 23 آبان

زمانی که پای تصمیمات دولت به میان می آید، بورس دچار تردید می شود. پیش بینی می شود فردا بورس روز پرنوسانی در پیش داشته باشد و این نوسان ناشی از تردید نسبت به آینده است. صحبت در مورد جهت کلی کمی سخت است اما از آنجائیکه امروز حجم عرضه های منفی افزایش پیدا کرد، می توان انتظار داشت فردا نوسان منفی در بورس افزایش پیدا کند و رفتارهای هیجانی منفی بیشتر شود.

البته در مورد کلیت بورس پیش بینی می شود فردا روز متعادل منفی سپری شود، اما روز مملو از نوسانهای منفی به مثبت و برعکس خواهد بود، خصوصا در نمادهای کوچک و متوسط این پدیده نوسان بیشتر دیده خواهد شد.

در حالی مثبت ها فروشنده دارند، منفی ها نیز خریدار دارد و همین حضور خریدار در منفی ها باعث می شود، عرضه های هیجانی جذب شود. به همین دلیل انتظار منفی شدید برای فردا را نداریم و حتی اگر منفی قابل توجهی اتفاق بیافتد، جمع و جور خواهد شد، خصوصا در نمادهای کوچک و متوسط این جمع و جور شدن سریعتر اتفاق می افتد.

بورس به نوعی در حال عدم توجه به اخبار منفی است. در یک روز که تحولات جنگ غزه تشدید شد و خبر منفی خوراک پتروشیمی ها منتشر شد، چندان فروش هیجانی منفی ندیدیم. اگر اتفاق خاصی نیافتد، این مدل رفتارهای باثبات، معمولا موجب شکل گیری روند صعودی می شود. فردا هم اگر بازار از پس هیجان های منفی بر بیاد و تقاضا قابل توجه باشد، می تواند امیدوار بود به زودی روند صعودی خوبی در بورس شکل بگیرد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 64 نفر 4.4/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. پیش بینی هاتون تا حدودی درست از آب درمیاد

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد