دو نفر در حال اشاره به دو نقطه مختلف هستند

پیش‌بینی بورس فردا 22 آبان

بورس فردا 22 آبان

 

پیش بینی می شود بورس فردا نیز مثبت متعادل باشد. در بازارهای رکودی، معمولا فروشنده دست بالاتر را دارد. در واقع او است که تعیین می کند در کوتاه مدت روند بورس منفی باشد یا نه. چون اگر او حاضر به فروش به سمت پایین باشد، خریدار با درک این موضوع، منتظر قیمت های جذاب تر برای خرید می شود، اما اگر فروشنده راضی به فروش در قیمت های پایین تر نباشد، در نهایت خریدار مجبور به قبول قیمت بالاتر برای خرید است.

در حال حاضر فروشندگان عجله ای برای فروش ندارند. با اینکه بازار مملو از فروشنده است، اما شرایط به گونه ای شده که ایشان عجله ای در فروش ندارند. شاید صف خریدها این امکان را به آنها می دهند تا بعضا اقدام به فروش کنند و نیاز به منابع نقدشان برطرف شود. فردا نیز این شرایط ادامه پیدا خواهد کرد و ما شاهد بازار متعادل مثبت خواهیم بود.

نمادهای کوچک و متوسط بهتر از نمادهای بزرگ معامله می شوند. هم داستان هایی مثل تجدید ارزیابی در نمادهای کوچکتر خریدار بهتر دارد و هم نمادهایی که شرایط بنیادی مناسبی دارند و با پی بر ای آینده نگر پایین معامله می شود و پتانسیل رشد سودآوری دارند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

اخیرا نمادهای کوچک و متوسطی که بخشی از محصولات آنها صادر می شود به دلیل رشد نرخ ارز در بازار توافقی نیما، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و صف خرید می شوند. البته سایر بهانه های برای خرید اینگونه نمادها هم کارکرد دارد. مثلا ساختمانی ها به هوای دارایی های ارزشمندشان توسط بازار خرید می شوند.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 39 نفر 4.4/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد