تیم تحلیل درحال بررسی نمودارها

پیش‌بینی بورس فردا 17 آبان

بورس فردا 17 آبان

 

بعد از یک روز پرحجم که با اکثر نمادها مثبت بسته شدند، بورسی ها با اعتماد به نفس به سوی معاملات فردا می روند. بسیاری که بخش عمده ای از سبدشان نقد بود، امروز وارد معاملات شدند و سهم خریدند. از سوی دیگر عرضه ها خصوصا در صف های خرید زیاد بود و یک روز مثبت پرحجم پشت سر گذاشته شد. حالا کسانی که نقد هستند تحت فشار قرار گرفته اند.

با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود بورس فردا مثبت شروع شود و بسیاری از کسانی که این مدت به صورت نقد به کار خودشان ادامه داده بودند، اقدام به خرید سهام کنند. فردا هر چه به آخر معاملات نزدیک تر شویم، شرایط متعادل تر خواهد شد. اگر تقاضا به سمت صف خرید زیاد باشد، می توان انتظار داشت ارزش معاملات در حدود امروز یا شاید بیشتر نیز باشد. اما با توجه به رشد قیمت ها در این چند روز و رسیدن به سطوح مقاومتی ،پیش بینی می شود فردا بازار متعادل بسته شود.

در این شرایط بهتر است اسیر جو خرید نشویم و براساس تحلیل و استراتژی خودمان پیش رویم. بورس پتانسیل رشد دارد اما هم زمان ریسک های بالایی نیز بر آن سایه افکنده، لذا هر چقدر قدم به قدم و با احتیاط حرکت کنیم به نفع خودمان است. انتظار این نیست که مثلا از هفته دیگر مجددا شاهد شکل گیری روند منفی یا اصلاح سنگین در بازار باشیم، اما اگر با صبر و حوصله سهم انتخاب کنیم و بخریم، در کوتاه مدت کمتر اذیت می شویم. لذا پیش بینی می شود فردا هم مثبت شروع شود و متعادل مثبت بسته شود و روند مثبت ادامه پیدا کند، اما فردا برای خرید خصوصا در مثبت ها و صف های خرید نباید عجله کرد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 92 نفر 4.4/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. با درود حقیقت روال بازار را بیان بفرمایید. به سهامداران جز راهنمایی صادقانه بفرمایید. با سپاس و قدردانی. شاد و سلامت و سرفراز باشید

  2. با سلام، ایا دست اندر کاران بورس نمیشه طوری رفتار کنند که اعتماد سهامدار خرد نسبت به سرمایه گذاری در این بازار از بین نرود؟! و بجای از نابود شدن اصل سرمایه به سود برسند.

  3. خوب بود ولی معاملات دربازار سرمایه یک روند عرفی ویا کلاسیک یا ریتمی نیست تابع تحولات سیاسی اقتصادی وگاهی اوقات دستی یا همان دستوری که ناجوان مردانه است که هروقت دولت مردان عامرانه وارد می شوتد بازاررا بهم می ریزند

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد