یک نفر با انگشت اشاره مطلبی را نشان می‌دهد

پیش‌بینی بورس فردا 16 آبان

بورس فردا 16 آبان

 

 

بعد از دو روز معاملاتی مثبت که همراه با افزایش عرضه ها بود، بورس امروز بسیار سربلند به کارش پایان داد و برخلاف انتظار بسیاری از معامله گران، منفی نشد و اتفاقا در منفی ها شاهد خریداران جدی برای نمادهای مختلف بودیم. در واقع به نظر می رسد بسیاری منتظر این منفی ها برای خرید بودن و افزایش حجم معاملات در منفی ابتدای بازار دوشنبه موید این نکته بود. با توجه به شرایط حاکم پیش بینی می شود فردا نیز روز متعادل مثبتی در پیش داشته باشیم و فعلا روزهای مثبت ادامه پیدا کند.

میزان مثبت فردا و حتی چهارشنبه در روند آتی بورس اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر هفته ی معاملاتی جاری در روز آتی نیز با معاملات خوب و مثبت به پایان برسد و در نهایت شاهد یک مثبت قوی در کلیت این هفته باشیم، می توان امیدوار بود روند نزولی شروع شده از اردیبهشت ماه به اتمام رسیده باشد و روند مثبت در بورس شروع شده باشد. البته قاعدتا در این میان رفت و برگشت هایی خواهیم داشت، اما سهامداران می توانند امیدوار باشند، شش ماه دوم امسال برخلاف شش ماهه اول بازده قابل قبولی برایشان ایجاد کند.

از آنجایی که نمادهای مورد توجه معمولا در بازارهای کم حجم محدود می شود، احتمالا فردا نیز شاهد این باشیم که برخی نمادها تقاضای بسیار بالایی داشته باشند در حالی که اکثر نمادها معاملات متعادل مثبت خفیف تجربه کنند. لذا در معاملات سریع و کوتاه مدت باید به انتخاب سهام بسیار دقت کنیم.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 60 نفر 4.5/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. من فکرکنم یه کم دون میپاشند سرگرممون کنند وبعدا حسابی بیفتیم توچارچول

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد