دقت به مقادیر عنوان شده در نمودار

پیش‌بینی بورس فردا 14 آبان

بورس فردا 14 آبان

 

در حالی به پیشواز فردا می رویم که یک روز مثبت پشت سر گذاشته و بورس عملا در شرایط مثبتی بسته شده، اما همه نمادها نتوانسته در قیمت های اوج روزانه ی خودشان بسته شوند. در واقع با شرایطی که در انتهای بازار داشتیم، به نظر می رسد فردا نمادهای مثبت متمرکزتر شوند و به هر نمادی مثبت نباشد.

به همین دلیل پیش بینی می شود فردا تعداد نماد مثبت خصوصا، مثبت حداکثری کمتری نسبت به امروز داشته باشیم و در واقع نمادهای مثبت و قوی محدودتر شوند. فردا می تواند تکلیف ادامه ای این برگشت مثبت را مشخص کند. بسیاری نگران ارزش پایین معاملات هستند و معتقد هستند برای شروع روند محکم و مثبت نیاز به ارزش معاملات بیشتر داریم، اما واقعیت این است که بسیاری از سهم ها به قدری افت داشته اند که در قیمت های موجود انگیزه ی بالایی برای فروش وجود ندارد و قیمت این نمادها باید حداقل 10 تا 20 درصد رشد کند تا فروشنده افزایش پیدا کند. لذا اگر خریدار پا پس نکشد، فعلا فروشنده ی قوی نداریم که ارزش معاملات را افزایش دهد. در مجموع پیش بینی می شود فردا نیز بازار مثبت باشد اما با شدت و گستره ی کمتر و محدود تر

 

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 86 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. با سلام با توجه به نظر کارشناس محترم بعضی از سهم ها بقدری افت داشتند که حداکثر رشد با دامنه نوسان ان در روز شاید حتی هیچ رغبتی برای انجام فروش ایجاد نمیکنند فقط یک سوال دارم اینکه چرا باید ارزش یک سهم را بدونه در نظر داشتن هیچ فاکتوری به مرز اتش کشیدن ببرند؟چقدر ناکارامدی و طمع دست درازی به پول مردم افزایش پیدا کرده است پناه بر خدا.

  2. با درود خیلی خلاصه توضیح داده شده است در این شرایط میشه سرمایه گذاری کرد یا باید منتظر فرست بهتری باشیم سپاس

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد