اشاره به نمودار با انگشت

پیش‌بینی بورس فردا 13 آبان

بورس فردا 13 آبان

در چند روز اخیر فضای رسانه ای و فکری سرمایه گذاران در همه ی بازارهای ایران به خصوص بورسی ها به شدت درگیر جنگ غزه بوده. از طرف دیگر فضای رسانه ای به شدت روی سخنرانی  نصرالله متمرکز بود و همین باعث شد بسیاری منتظر این سخنرانی باشند. خروجی احتمالی اعلام جنگ حزب الله علیه اسرائیل نکته ی مورد توجه بازارهای مختلف، خصوصا بورسی ها است. البته به نظر می رسد کل این جریان سخنرانی برنامه ای تاکتیکی برای فشار به اسراییل بود تا نتواند با تمام قوا به غزه حمله کند.

لذا به نظر می رسد این جو امروز فروکش خواهد کرد و توجه به تشدید جنگ غزه و دامنگیر شدن ایران در این جنگ کم رنگ خواهد شد. البته نه اینکه کاملا همه بیخیال جنگ بشوند، اما با این وجود توجه به جنگ فعلا کم رنگ خواهد شد.

با توجه به نکات ذکر شده پیش بینی می شود فردا 13 آبان بورس روز مثبتی در پیش داشته باشد اما این مثبت می تواند در دو سناریو باشد. اگر یک مثبت خفیف داشته باشیم، می توان آن را به نوسان های بازار بدون روند ربط داد و فعلا ادامه روند فرسایشی را در نظر گرفت. اما اگر مثبت قوی داشته باشیم، می توان نوید یک موج صعودی در بازار در هفته ی آینده که از فردا شروع می شود را داد.

 

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 76 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. استاد سپاسگزارم

  2. باسلام و احترام
    به نظر میرسه اشاره کوتاهی به چهار عامل
    نرخ بهره، دلار ، جریان نقدینگی، و سطوح تکنیکالی میتونه جمع بندی کاملتری از هر تحلیل بده. و اگر تو بازار کامودیتی هم پتانسیل واضحی وجود داشته باشه اشاره به اون کار شما رو کاملا متمایز میکنه. به هر حال شما یکی از مراجع رصد کردن تحولات پولی بانکی شمرده میشید و حتی اگر هیچکدوم اون چهار عامل هم نباشه بررسی روانشناسی بازار در کنار بررسی شاخص های پولی بانکی کمترین توقع از شماست.

  3. بورس دیگر روی خوش به ایرانیان نخواهد داد .

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد