پیش‌بینی بورس فردا 8 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 8 مهر

 بورس فردا 8 مهر

با توجه به انتشار برخی گزارشهای مناسب توسط شرکت ها، زمزمه هایی از گزارش های خوب پالایشگاه ها، رشد مجدد قیمت جهانی نفت و همچنین زمزمه هایی تغییر شرایط قیمتگذاری خودرو، پیش بینی می شود فردا 8 مهر ماه بازار مثبت اما ملایم باشد.

در ادامه ی گزارش های خوب، بانک ملت نیز مانند بانک اقتصاد نوین گزارش خوبی را برای شهریورماه منتشر کرد و انتظار می رود با این گزارش خوب در شهریور این بانک نیز مانند اقتصاد نوین سود خوبی را برای شش ماهه اعلام کند. بقیه بانکهایی که ناتراز نیستند و اوضاع خوبی دارند نیز گزارش های مناسبی منتشر کردند.

در مجموع می توان انتظار داشت همین جو گزارش ها فردا حداقل در گروه بانکی تقاضا ایجاد کند. از سوی دیگر با توجه به افت نسبی قیمت نمادهای پالایشی در حالی که قیمت نفت رشد کرده و انتظار گزارش های شش ماهه خوب از آن می رود نیز بتواند محرکی برای رشد قیمت این نمادها باشد.

در سمت دیگر بازار رئیس انجمن لاستیک گفته است که سازمان حمایت تلویحا از آزادسازی نرخ لاستیک حمایت کرده. زمزمه هایی هم در مورد آزادسازی نرخ خودرو وجود دارد. این اخبار و شایعات نیز می تواند محرک هایی برای خرید و رشد قیمت نمادهای مربوط باشد. به طور کلی با نگاه به این عوامل، پیش بینی می شود فردا بورس با شرایط مثبتی شروع شود اما مثبت شدید پایدار از ان انتظار نمی رود.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 15 نفر 5/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. با توجه به شایعات خروج فولاد و سيمان از بورس و قیمت گذاری دستوری این دو محصول بنده به رونق بازار در هفته آینده امیدوار نیستم

  2. ممنون ، استفاده میکنم😃

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد