پیش‌بینی بورس فردا 5 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 5 مهر

بورس فردا 5 مهر

با توجه به رکود حاکم بر بازار سهام برای بورس فردا 5 مهرماه اتفاق و تغییر خاصی در سهم های پرتراکنش پیش‌بینی نمی‌شود و احتمالا اکثر این نمادهای بزرگ در یک محدوده نوسان کوچک معامله شوند و یک تعادل نسبی داشته باشند. در واقع در اکثر روزهای معاملاتی فعلی معاملات در نمادهای پرتراکنش متعادل است مگر اینکه خبر مثبت یا منفی خاصی به بازار مخابره شود و یک هیجان مثبت یا منفی گذرا در این نمادها بوجود بیاد. در طرف مقابل اما نمادهایی که شناوری پایینی دارند و همچنین بازارگردانی سنگینی روی آنها انجام می‌شود معاملات به‌شدت متعادل‌تری دارند و تقریبا تکان نمی‌خورند. برای این گروه نیز فردا معاملات درجا پیش‌بینی می‌کنیم.

اما در سمت دیگر پیش‌بینی می‌شود فردا تعداد زیادی نماد کوچک و متوسط مثبت باشد و توجه به نمادهای کوچک فردا بالا باشد. البته معمولا این‌گونه نمادها نیز بعد از یک رشد 10 تا 15 درصدی با عرضه‌ی بالا مواجه می‌شوند اما به‌هرحال اگر به موقع اقدام به خرید آنها شود می‌توان بازده حداقل در این شرایط رکودی کسب کرد. نمادهایی که در شهریور عملکرد خوبی منتشر کرده‌اند فردا می‌توانند مورد توجه بازار باشند.

فاسمین با فروش سنگین در شهریورماه، تراز بسیار مثبت ونوین در همین ماه، فروش قابل‌قبول غصینو و زیرمجموعه‌هایش از جمله گزارش‌هایی بودند که به نسبت خوب بودند. البته عمق تاثیر گزارش‌های ماهانه چندان بالا نیست و حداکثر یک روز می‌تواند باعث ایجاد تقاضا برای نمادها شود. امروز زمزمه‌هایی از افزایش نرخ لاستیک رادیال سواری برای کارخانه‌های تولیدکننده‌ی لاستیک نیز وجود داشت که در صورت تایید این شایعات فردا می‌تواند گروه لاستیک را مورد توجه قرار دهد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 49 نفر 4.5/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد