پیش‌بینی بورس فردا 3 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 3 مهر

بورس فردا 3 مهر

بورس فردا را بدون تغییر خاصی نسبت به روزهای اخیر شروع خواهد کرد به همین دلیل پیش بینی می شود فردا 3 مهر نیز بازار متعادلی در پیش باشد. البته یک جو خبری علیه بورس کالا و عرضه ی سیمان و فولاد در آن مجددا شکل گرفته است و این بار این جو از سمت وزیر مسکن شروع شد و با کمپین هدایت شده از سوی یک خبرگزاری ادامه پیدا کرد.

ممکن است بازار کمی به این جو واکنش منفی نشان دهد. البته بعید به نظر می رسد این تلاش وزیر مسکن که عدم مدیریت موثر خودش برای ساختن مسکن ملی را به گردن بورس کالا انداخته به نتیجه ی خاصی برسد اما با این وجود چون در سال های اخیر چندین بار این جنگ طرفداران عدم شفافیت علیه بورس کالا اتفاق افتاده، سهامداران کلا از این جو ترس دارند.

ممکن است این جو ترس باعث شود سهم های سیمانی و فولادی تحت تاثیر منفی قرار بگیرند که البته با توجه به احتمال بی نتیجه ماندن دشمنان بورس کالا، حتی اگر جو منفی شکل بگیرد، گذرا خواهد بود.

فردا بازارهای جهانی نیز باز خواهند شد و تغییرات مثبت در قیمت های جهانی نفت و سایر کالاها می تواند محرکی برای بورس باشد. این روزها نفت و سایر کالاهای مرتبط به نفت مثل گازوئیل، بنزین و غیره با توجه به کمبودهای عرضه در بازارهای جهانی پتانسیل رشد دارند و بورسی ها نیز به این موضوع توجه ویژه دارند.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 3 نفر 3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد