پیش‌بینی بورس فردا 28 شهریور

پیش‌بینی بورس فردا 28 شهریور

بورس فردا 28 شهریور

 

بورس کماکان درگیر معاملات نسبتا درجا است و با افزایش تقاضا در یک سهم یا گروهی از سهم‌ها بلافاصله مشاهده می‌کنیم که عرضه هم زیاد می‌شود و همین باعث شده سهم‌ها به‌راحتی توان رشد نداشته باشند. با توجه به روند معاملات جاری پیش‌بینی می‌شود فردا 28 شهریور معاملات به شکل متعادل منفی شروع شود و اگر خبر خاصی به بازار تزریق نشود یا جریان خبری شکل نگیرد در نمادهای پرتراکنش شاهد تداوم همین تعادل منفی باشیم.

قاعدا در میانه‌ی معاملات در گروهی از سهم‌ها شاهد حرکت به سمت مثبت نیز خواهیم بود اما به نظر می‌رسد فردا در مجموع معاملات متعادل منفی را پشت سر بگذاریم. در دوره فعلی، اکثر روزها معاملات به‌همین شکل متعادل مثبت یا منفی است اما زمانی که بازار منفی می‌شود فروشنده چندان سراسیمه عمل نمی‌کند و زمانی که فروشنده هیجان منفی به خود می‌گیرد، بازارگردان‌ها جلوی شکل‌گیری منفی همه جانبه را می‌گیرند. همین باعث می‌شود به‌طور فرسایشی و بسیار آرام شاهد رشد قیمت سهم‌ها باشیم اما این رشد قیمت با شتاب و سریع نیست.

برای بورس فردا پیش‌بینی می‌شود در کنار توجه به نمادهای بازار پایه فرابورس، تحرکات مثبت در نمادهای بانکی، تجهیزاتی و برخی نمادها به واسطه اخبار تجدید ارزیابی اتفاق بیافتد. در شرایط فعلی تجدید ارزیابی دارایی‌ها یا شایعاتی در مورد آن می‌تواند در مثبت شدن نمادها تاثیرگذار باشد و تقاضا را به سمت این‌گونه نمادها بکشد. البته اینکه چقدر این اخبار جدی است در تداوم مثبت شدن تاثیرگذار است. اما مثلا اگر امروز در بازار وملی صف خرید شد به‌این‌دلیل است. خلاصه این‌که فردا و در روزهای آتی نیز تجدید ارزیابی یکی از فاکتورهای مهم مورد توجه معامله‌گران روزانه خواهد بود.

 

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 1 نفر 3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد