پیش‌بینی بورس فردا 27 شهریور

پیش‌بینی بورس فردا 27 شهریور

بورس فردا 27 شهریور

بورس شروع هفته‌ی قوی‌ای داشت و در ادامه‌ی همین شروع قوی پیش‌بینی می‌شود فردا 27 شهریور نیز شاهد معاملات به نسبت خوب و رو به بالا در نمادهای مختلف باشیم.

بازارهای جهانی فردا باز می‌شوند و ادامه روند رشد قیمت نفت و سایر کالاها می‌تواند روند خرید سهام کامودیتی‌محور در بورس ایران را نیز تقویت کند. علاوه بر پالایشی‌ها که تحت تاثیر مستقیم قیمت نفت هستند، فردا پتروشیمی‌های بالادستی، تولیدکنندگان اوره و متانول نیز می‌توانند مورد توجه بازار قرار گیرند. البته معمولا بازارهای جهانی عکس‌العمل قیمتی نهایی خودشان را بعدازظهر به وقت ما، یعنی زمانی که بازارهای آمریکا باز می‌شوند، نشان می‌دهند اما با این وجود از همان صبح فردا می‌توان تخمین زد روند مثبت قیمت کالاها در بازارهای جهانی ادامه‌دار است یا نه.

با توجه به روند شروع شده در خرید نمادهای پرتراکنش با نیت نوسان‌گیری کوتاه‌مدت، می‌توان پیش‌بینی کرد اگر فردا 27 شهریور شرایط بورس به‌گونه‌ای پیش رود که انتظار نوسان‌گیری کوتاه‌مدت خریداران را جبران نکند، بعد از آن باید منتظر افزایش قدرت در سمت عرضه بود. در واقع پیش‌بینی که براساس معاملات اخیر برای فردا می‌توان کرد، انتظار یک مثبت مثل امروز 26 شهریور است. در صورتی‌که این انتظارات برآورده نشود، بلافاصله شاهد افزایش قدرت فروشندگان خواهیم بود. لذا در خریدها، خصوصا خریدهای رو به بالا بایستی به این احتمال عدم تحقق انتظار مثبت از بورس توجه کرد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 75 نفر 4.4/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. کارشناس محترم دقیقیا به مورد اشاره فرموده اند چون بازار هنوز اعتماد به اقدامات اولیه حاکمان ندارند

  2. لطفا آدرس سایت در ایتا را اعلام فرمایید

    • سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، فردانامه به جز همین سایت و اینستاگرام و تلگرام شبکه اجتماعی دیگری ندارد. همراهی شما باعث خوشحالی ماست.

  3. بسیار عالی بود باسپاس از شما

    • سپاس از همراهی شما

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد