پیش‌بینی بورس فردا 26 شهریور

پیش‌بینی بورس فردا 26 شهریور

بورس فردا 26 شهریور

پیش بینی می شود فردا بازار تحت تاثیر رشد قیمت های جهانی خصوصا قیمت نفت باشد و با توجه به گذر از 25 شهریور شاهد رشد نسبی تقاضا در بورس باشیم. قیمت جهانی نفت در مرز 100 دلار قرار دارد و باعث تقویت قیمت جهانی محصولات بسیاری از شرکت های بورسی شده است. همین باعث می شود علی رغم ثبات نرخ دلار، درآمد و سود این شرکت ها رشد کند.

شرکت های پالایشی، پتروشیمی و فلزی از این روند افزایش قیمت های جهانی منتفع می شوند. به همین دلیل علی رغم تداوم رکود نسبی حاکم بر بورس و سایر بازارها، می توان انتظار داشت فردا بورس در پی رشد قیمت های جهانی در اینگونه سهم ها همراه با افزایش تقاضا باشد.

البته باید به این نکته توجه کرد با توجه به عدم وجود روند قوی احتمالا تقاضای فردا همراه با عرضه باشد لذا در خریدهای خودمان نباید هیجانی رفتار کنیم وگرنه ممکن است در کوتاه مدت دچار ضرر بشویم. شرایط نوسانی باعث می شود نوسان گیرها بیشترین سود را داشته باشند اما کسانی که چه در خرید و چه در فروش هیجانی رفتار می کنند احتمالا متضرر شوند. در کنار تقاضای ناشی از قیمت های جهانی می توان انتظار داشت در کل بورس نیز تقاضا فردا بالا باشد. به طور انتظار یک بورس به نسبت مثبت در فردا 26 شهریور داریم.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 61 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد