پیش‌بینی بورس فردا 25 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 25 مهر

بورس فردا 25 مهر

 

دقیقا زمانی که شاخص به 2 میلیون واحد رسید، مجددا گزارش های عملکرد شش ماهه اول و اخبار صنعت خودرو به داد بازارگردان رسید تا بتواند بار دیگر از ادامه روند نزولی جلوگیری کند. شایعات در مورد گزارش های شش ماهه خوب نمادهای بزرگ گروه پالایشی و بانکی به همراه گزارش های خوب نمادهای کوچکتر از گروه های مختلف مثل ساربیل، زفجر، فسبزوار باعث شد بعد از مدتها امروز 24 مهر روند معاملات مثبت شود و مجددا شاخص از دو میلیون واحد به سمت بالا برگشت بزند.

انتشار گزارش شتران نیز چشم انداز مثبتی را برای معاملات فردا در گروه پالایشی ایجاد کرد. از طرف دیگر خبر پیشنهاد کمیته خودرو مرکز ملی رقابت به شورای این مرکز مبنی بر حذف امور اجرایی محول شده به آن شورا در بازار خودرو، خوش بینی نسبت به بهبود شرایط شرکت های خودروساز، خصوصا تولیدکنندگان سواری را افزایش داد.

با جمیع مواردی که ذکر شد پیش بینی می شود بورس فردا 25 مهر ماه مثبت شروع شود و تا انتهای زمان معاملات هم بتواند مثبت به کار خودش ادامه دهد. البته رفته رفته عرضه ها می تواند افزایش پیدا کند و مثبت متعادل تری در بازار حاکم باشد.

تکذیب یا مخالفت با حذف امور اجرایی شورای رقابت، اخبار سیاسی منفی و مواردی از این قبیل می تواند از روند مثبت معاملات فردا جلوگیری کند. همچنین از آنجائیکه بسیاری هنوز به بورس بدبین هستند، ممکن است عرضه ها به گونه ای باشد که مثبت فردا موقت تلقی شود و دوام نیاورد. پیشنهاد ما رعایت همیشگی جانب احتیاط است و توجه به این اصل که ارزش معاملات پایین نمی تواند روند شارپ یکباره ایجاد کند. فعلا سطح دو میلیون واحد شاخص حفظ شده و این بهترین خبر برای سهامداران است.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 69 نفر 4.4/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. باتشکر

  2. سلام.چرا همه چیز ما با دنیا فرق داره؟

  3. بورس فقط یه عده ای خاص سود می برن افرادی که در بورس اشنا دارن خیلی سود کرد خیلی ها هم سرمایه و کل زندگی شان را از دست دادن

  4. میخواهم صادقانه صحبت کنم اگر کسی پول بیکار دارد ونیازی به آن پول ندارد میتواند در بورس سرمایه گذاری کند یعنی برای ۱۰سال دیگر شاید چیزی دستش را بگیرد در غیر اینصورت سرمایه گذاری کوتاه مدت میخواهید انجام بدهید بهترینش خرید طلا و مسکن است ، بورس بدرد سرمایه گذاری کوتاه مدت نمیخورد ، جون وضعیت اقتصادی کشور ما بسیار نابسامان است و شفافیت در بورس وجود ندارد باید از بردن سرمایه در بورس خودداری کرد، در کشورهای مثل کشور ما که متکی به واردات است و رانت در واردات است نه در تولید ، پس بهترین گزینه این است که یا طلا یا دلار یا مسکن سرمایه گذاری کنیم والسلام

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد