پیش‌بینی بورس فردا 24 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 24 مهر

بورس فردا 24 مهر

در شرایط کلی بورس تغییری حاصل نشده است. فعلا بازارگردان بورس تمایل دارد شاخص کل را بالای دو میلیون واحد نگهداری کند و به همین دلیل با تمام قوا سعی می‌کند خریدار حمایتی روی تابلو باشد. اما یاس و ناامیدی سنگینی سرمایه‌گذاران را فرا گرفته و وضعیت به گونه‌ای شده که حتی در صورت پیدا کردن سهام جذاب، باز هم اقدام به خرید نمی‌‌کنند. از این‌رو برای بورس فردا نیز شرایط رکودی و کم‌معامله پیش‌بینی می‌شود و در نتیجه نمی‌توان انتظار مثبت از فردا داشت.

اینکه بازارگردان بازار بالاخره توانایی حفظ سطح دو میلیون واحدی در شاخص را دارد یا نه، سوال مهمی است که ذهن معامله‌گران را به خود مشغول کرده است. روش‌های تحریک سمت خرید با استفاده از حمایت در این 10 روز گذشته جواب نداده است و این خبر بسیار بدی است. به نظر می‌‌رسد بازار بدون بهبود چشم‌انداز درآمدی و سودآوری شرکت‌های بورسی فعلا تمایلی به خرید ندارد.

فردا از روزهایی خواهد بود که نماد مثبت در آن پیدا می‌شود. یعنی به گونه‌ای نخواهد بود که کل بازار منفی باشد یا به سختی نماد مثبت پیدا شود. از این روز حداقل شرایط نسبت به شروع هفته بهتر خواهد بود. اما در مجموع بازه‌‌‌ی نوسان‌گیری به‌قدری کوچک شده که چندان نمی‌توان توصیه به نوسان‌‌گیری کرد. بورس خبر بنیادی که موید تغییر رویکرد دولت است می‌خواهد و بدون آن امکان تغییر اساسی فعلا وجود ندارد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 26 نفر 4.2/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. تو همه بازارها بعضی مواقع فرستهای اثتثنایی برای خرید و نگهداری به وجود می آید الان این فرست اثتثنایی و طلایی خرید و نگهداری سهام خوش بختانه در بورس به وجود اومده و ادامه دارد ولی این فرست طلایی همیشگی نخواهد بود و سهام به ارزش واقعی خود خواهد رسید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد