پیش‌بینی بورس فردا 17 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 17 مهر

بورس فردا 17 مهر

با چشم‌انداز چرخش بورس در فردا از منفی به مثبت، بعد از یک روز بسیار منفی در بورس ایران که منجر به افت دسته جمعی و همه جانبه نمادها شد، به استقبال فردا می‌رویم در حالی‌که شاخص کل بورس با افت 2.5 درصدی در یک روز که مدت‌ها بود تجربه نمی‌شد، به مرز 2 میلیون واحد رسید.

با توجه به جو منفی شدیدی که امروز بر بورس حاکم بود و حمایت قابل‌توجهی صورت گرفت که منجر به جمع‌آوری اکثر صف فروش‌ها شد. برای بورس فردا 17 مهر ماه پیش‌بینی می‌شود سطح حمایت‌ها افزایش پیدا کند و بورس یک منفی به مثبت تجربه کند. به احتمال فراوان فردا تلاش خواهد شد تا جلوی منفی بیشتر بورس گرفته شود و این حمایت در کنار خرید نوسان‌گیرها می‌تواند فردا در بورس روند معاملات را تغییر دهد.

در صورتی‌که حمایت صورت گرفته موفق باشد می‌تواند منجر به برگشت جزئی در قیمت سهم‌ها شود و شاید حتی فرصت برای نوسان‌گرفتن باشد. این پیش‌بینی با فرض مداخله برای جلوگیری از هیجان و پنیک صورت می‌گیرد و در صورتی‌که این مداخله انجام شود می‌توان انتظار داشت جلوی افت بیشتر بورس گرفته شود و حداقل برای چند روز شاخص در همین محدوده 2 میلیون واحد تا 2 میلیون 50 هزار واحد نوسان کند. فردا روز مهمی از منظر مداخله برای کنترل هیجان منفی در بورس است.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 52 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. با توجه به اطلاعات واصله فردا حمایتی صورت نمیگیره اگر هم بگیره موقت خواهد بود پس ادامه سقوط قطعی

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد