پیش‌بینی بورس فردا 15 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 15 مهر

بورس فردا 15 مهر

با توجه به رکود حاکم بر بورس مشابه دیگر بازارهای سرمایه گذاری، معمولا زمانی که اخبار کوتاه مدت مثبت و منفی شدیدی اتفاق نمی افتد، بازار به شک متعادل و درجا به کار خودش ادامه می دهد. برای فردا 15 مهر ماه نیز پیش بینی می شود بورس حالت تعادل داشته باشد و معاملات با هیجان پایینی انجام شود.

به طور کلی ما اطلاعات مثبت در مورد شرکت های زیادی در بازار داریم، اما از آنجائیکه معامله گران کوتاه مدت بیشتر در بازار فعالیت می کنند و این معامله گران چندان به نگهداری سهام علاقه ندارند، لذا بورس بیشتر نوسان می کند تا رشد. به همین دلیل کسانی که سهم نگه می دارند نسبت به کسانی که نوسانگیری می کنند احساس عقب ماندن دارند و همین باعث می شود کسی به دید بلندمدت سهمی نخرد و بازار درجا بزند

نفت بخشی از رشد چند ماه اخیرش را از دست داد و به حدود 85 دلار برگشت. قیمت بالای نفت در صورت تداوم می توانست محرکی برای گروه پالایشی و برخی سهم های پتروشیمی باشد.

حال با این افت چند روز اخیر پیش بینی می شود عرضه در نمادهای مذکور افزایش پیدا کند اما این عرضه نمی تواند به گونه ای باشد که افت قیمت سنگین در نمادهای پالایشی تجربه شود. البته اگر قیمت نفت افت بیشتری تجربه کند آن موقع شرایط تغییر پیدا خواهد کرد.

شرایط اقتصاد جهانی فعلا به نفع کالاهایی که شرکت های بورسی ایران تولید می کنند نیست اما این به معنی تاثیر منفی روی قیمت این سهم ها نیست، بلکه پتانسیل برای رشد از سمت بازارهای جهانی فعلا در کار نیست

 

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 3 نفر 3.7/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد