پیش‌بینی بورس فردا 13 شهریور

پیش‌بینی بورس فردا 13 شهریور

بورس فردا 13 شهریور

بورس کماکان درگیر شایعات و تایید و تکذیب هاست. بعد از شفاف شدن رویه ی جدید قیمت گذاری گاز، حالا بورس منتظر شفاف شدن سیاست ارزی بانک مرکزی و همچنین تصمیمات دولت برای صنعت خودرو است. البته در مورد نرخ گاز هم با توجه به ابهاماتی که در مورد نرخ صادراتی گاز ایران وجود دارد، بازار هنوز به قطعیت نرسیده است اما به طور کلی می تواند گفت فرمول جدیدی که در نظر گرفته شده است، در مجموع می تواند شرایط بهتری را برای شرکت ها خصوصا پتروشیمی ها رقم بزند.

البته ابهامات جاری در مورد نرخ تسعیر ارز رسمی برای بسیاری از صنایع از جمله پالایشی ها و بانکی ها کماکان باعث شده که شاهد نوسان ادامه دار و شک و تردید در بین بورسی ها باشیم. به همین دلیل پیش بینی می شود در صورت عدم تعیین تکلیف این موارد فردا 13 شهریور نیز کماکان نوسانی باشد و شاهد یک روند تعادلی با مثبت خفیف باشیم.

از سوی دیگر با توجه به تعطیلی چهارشنبه در صورتی که خبر مهمی برای بورس مخابره نشود، از فردا 13 شهریور شاهد کاهش فعالیت بین بورسی ها باشیم. به طور کلی زمانی که تعطیلات اتفاق می افتد، یک یا دو روز قبل از تعطیلات سهامداران ترجیح می دهند کمتر خرید و فروش کنند تا تعطیلات تمام شود و بعد از آن تصمیمات جدی تر بگیرند.

همچنین از سوی دیگر بازارهای جهانی فردا باز خواهند شد و احتمالا دارد با توجه به روند رشدی که در کامودیتی ها خصوصا نفت و فرآورده ها بوجود آمده است، فردا شاهد توجه بیشتر بازار به سهام شرکت های صادراتی باشیم. به طور کلی به نظر می فردا نیز در سهم های بزرگ شاهد معاملات نوسانی باشیم و در عین حال در سهم های کوچک و متوسط که جذابیت دارد یا جریان نقد حاکم است، معاملات مثبت تجربه شود.

 

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 53 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد