پیش‌بینی بورس فردا 12 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 12 مهر

بورس فردا 12 مهر

معمولا روزهای چهارشنبه حجم معاملات در بورس کاهش پیدا می کند و در شرایط رکودی کسی چندان تمایل به خرید در آخرین روز قبل از تعطیلات آخر هفته ندارد. حالا اگر این چهارشنبه یک روز بین تعطیلی باشد قاعدتا باید این کاهش حجم معاملات شدیدتر باشد.

از طرف دیگر با توجه به برگشت نصف و نیمه ای که در روز دوشنبه داشتیم، یک انتظار مثبت از روز چهارشنبه بوجود آمده است. با در نظر گرفتن این شرایط پیش بینی می شود فردا روز کم حجم اما کمی مثبت در بورس داشته باشیم.

به دلیل گردش پول کم در بورس در این روزها معمولا تلاش برای مثبت شدن نمادهای پرتراکنش چندان موفقیت آمیز نمی شود اما با این وجود پیش بینی می شود فردا نمادهای پرتراکنشی مانند خودرو مورد توجه بازار باشند و مثبت معامله شوند.

در روزهای اخیر، نمادهایی که اخبار یا شایعه ی تجدید ارزیابی در مورد آنها وجود دارد بازده بهتری نسبت به سایر نمادها داشته اند. برای بورس فردا بازهم مثبت و صف خرید در اینگونه نمادها پیش بینی می شود. اما با این وجود به دلیل عدم وجود جریان پول قوی در بازار، در مجموع انتظار کسب بازده بالا (بیش از 20 درصد) در کوتاه مدت در یک نماد می تواند گمراه کننده باشد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 18 نفر 4.7/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد