پیش‌بینی بورس فردا 10 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 10 مهر

بورس فردا 10 مهر

امروز بازهم شاهد فشار عرضه بودیم که بخشی از این فشار به دلیل تامین نقدینگی برای شرکت در پذیره‌نویسی شگستر و بخشی دیگر به دلیل ترس مجدد از دولت در تغییر تصمیمات بود. برای بورس فردا 10 مهر ماه نیز کماکان حفظ وضعیت شکننده پیش‌بینی می‌شود. البته به جهت دو روز مداوم منفی در اکثر سهم‌ها و افت 1.5 درصدی شاخص در دو روز انتظار می‌رود فردا فشار فروش کمتر شود و بازار متعادل‌تری داشته باشیم. حال باید ببینیم بعد از متعادل‌تر شدن بازار، آیا خریداران رو به بالا حرکت خواهند کرد یا کماکان شاهد بورس کم‌رمقی خواهیم بود.

جو حاکم بر گروه‌های بزرگ اکثرا منفی است. خودرویی‌ها از عدم تصمیم‌گیری دولت در مورد افزایش نرخ رنج می‌برند، پالایشی‌ها از افت کرک اسپرد جهانی و پتروشیمی‌ها نیز از خلف وعده دولت و ارسال صورت‌حساب گاز با نرخ 7 هزار تومانی. برخی خبرگزاری‌ها نیز همه‌ی این اخبار را بهانه‌ای برای تزریق جو منفی به سرمایه‌گذارن می‌کنند. در مجموع اگر تغییری در این موضوع‌های مهم صورت نگیرد، جو منفی و شکننده ادامه خواهد داشت. جو مثبت حاکم بر سهم در این روزهای بازار بیشتر ناشی از اخبار افزایش سرمایه‌ها، خصوصا از محل تجدید ارزیابی دارایی است.

فردا نیز نمادهایی که در این مورد اخبار یا شایعاتی دارند، بیشترین ارزش معاملات را به خودشان اختصاص خواهند داد. در ادامه خط خبری افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، غپاک درصد افزایش سرمایه‌اش را منتشر کرد، سکارون و زیرمجموعه‌اش سلار نیز از برنامه افزایش سرمایه از سود انباشته و تجدید ارزیابی و همچنین ارتقا به بازار بالاتر رونمایی کردند.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 50 نفر 4.2/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. ممنون استاد نکات مفیدی رو اشاره کردید 🌹

    • ممنون از همراهی شما 🙂

  2. 1399 شاخص 2,100,000واحد=ارزش های وب 18همت
    1402شاخص 2,100,000واحد=های وب7همت
    سوداوری شرکت 500%رشد داشته ولی هنوز به قیمت چهار سال پیش نرسیده ولی شاخص کل رسیده شاخص دستکاری شده دولت رییسی همین شرکتهای بورسی برای شما نیروگاه میسازند راه میسازن اب از عمان میارن ولی کشتیدش #بورس_مرد_نابودشد

    • از روی یه سهم نمیشه گفت شاخص دستکاری شده ولی شاخص ایراداتی داره ماهم قبول داریم .

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد