پیش‌بینی بورس فردا 1 مهر

پیش‌بینی بورس فردا 1 مهر

بورس فردا 1 مهر

برای بورس فردا 1 مهر خبر تاثیرگذار خاصی وجود ندارد و با توجه به عدم تغییر جدی در متغیرهای تاثیرگذار بر بازار پیش بینی می شود بازار با تعادل و به شکل رکودی شروع شود و اگر خبر خاصی به بازار مخابره نشود یا اتفاق خاصی نیافتد، می توان انتظار داشت معاملات متعادل منفی داشته باشیم.

از سوی دیگر بین تعطیل بودن فردا، بسیاری از معامله گران نیز تمایلی به معامله نخواهند داشت و در نتیجه پیش بینی می شود یکی کمترین ارزش معاملات های این چند وقت به ثبت برسد. فردا اولین روز پاییز نیز است، اما شرایط به گونه ای نیست که انتظار داشته باشیم تحول خاصی در روزهای آتی در بورس اتفاق بیافتد. البته کمی رشد در فرآورده های نفتی می تواند توجه به گروه پالایشی را منجر شود اما این توجه نیز نمی تواند چندان قابل توجه باشد.

از فردا گزارش عملکرد شرکت ها در شهریورماه شامل تولید و فروش آنها منتشر خواهد شد. عملکرد درآمدی شرکت های در شهریور از این جهت مهم است که وضعیت درآمدی فصل تابستان آنها را جمع بندی خواهد شد.

به این ترتیب تحلیلگران می توانند تحلیلگران سود شرکت ها در فصل تابستان را با تخمین دقیقی محاسبه کنند و با توجه به این عملکرد و جمع عملکرد شش ماهه به خوبی نسبت به جذابیت یا عدم جذابیت شرکت ها اظهارنظر کنند. از این نظر فردا و در کل 10 روز آتی می تواند برای انتخاب سهام مهم باشد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 3 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد