پیش‌بینی بورس فردا 17 تیر 1403

پیش‌بینی بورس فردا 17 تیر 1403


بالاخره رئیس جمهور جدید مشخص شد و از این پس دیگر نیازی نیست با در نظر گرفتن یک ابهام بزرگ نسبت به پیش بینی بورس و سایر بازارها قلم بزنیم. در اولین عکس العمل خوش بینی نسبت به تغییر رویکرد و سیاست گذاری بهتر در رابطه با تولید، سرمایه گذاری و بورس باعث شد شنبه اولین روز بعد از انتخابات و انتخاب شدن پزشکیان به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم، بورس یکدست سبز و مثبت قابل توجه و به اصطلاح قفل باشد.
در روزهای آتی به نظر می رسد تقاضا بین نمادها بچرخد و از سمت نمادهای پرتراکنش صندوقی و اهرمی، به سمت نمادهای بسیار افت کرده یا بسیار ارزنده تغییر جهت دهد. فعلا یک حرکت صعودی شروع شده است و به نظر می رسد این حرکت فعلا ادامه داشته باشد.
در سوی دیگر اما ارز و طلا توسط دارندگان آنها برای فروش به روی میز رفته است و یک واکنش منفی شدید امروز در صندوق های طلا دیده شد.

پیش بینی می شود بورس فردا هم مثل امروز مثبت قابل توجه باشد. این مثبت قابل توجه در حالی خواهد بود که صندوق های اهرمی متعادل تر از امروز معامله شوند، و حجم معاملات نمادهای قفل امروز افزایش پیدا کند. صندوق های اهرمی باید سهام بخرند و در فردا به عنوان خریدار در نمادها خواهند بود. اگر آنها سهم نخرند از جذابیت می افتند.
از سوی دیگر پیش بینی می شود فردا ارز و طلا متعادل تر از امروز باشد. فعلا این دو دارایی بازده خاصی نمی دهند البته میزان افت آنها نیز نمی تواند چندان بالا باشد. ارز و طلا منتظر کابینه و سیاست های دولت جدید برای تعیین مسیر آتی خواهند بود.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 108 نفر 4.5/5
آخرین مقالات

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد