مشاوره سرمایه‌گذاری ملک

دریافت بهترین مشاوره سرمایه‌گذاری در ملک

سرمایه‌گذاری در ملک یکی از آن حوزه‌های جذابی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران تمایل دارند تا قسمتی از دارایی خود را به آن اختصاص بدهند. سرمایه‌گذاری در ملک در طول زمان می‌تواند سودی بسیار بیشتر از تورم را نصیب شما کند. تقاضای بالا و محدودیت عرضه به خصوص در مناطق خاص، این امر را دوچندان جذاب می‌کند. دریافت مشاوره سرمایه‌گذاری ملک راه‌حلی برای کوتاه‌کردن این مسیر و اقدام درست در این راستا است. در همین راستا می‌توانید با تیم مشاوره فردانامه از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید.

اگر نگران سرمایه‌تان هستید، باید از یک مشاور سرمایه‌گذاری حرفه‌ای کمک بخواهید. در ادامه این مطلب از فردانامه، به معیارهای انتخاب یک مشاور و همچنین مزایای استفاده از خدمات مشاور سرمایه‌گذاری در ملک می‌پردازیم.

چرا سرمایه‌گذاری در مسکن جذاب است؟

خانه داشتن عموما یک ارزش است و جدای از آن، مسکن نیاز ضروری تمام افراد جامعه است. برای همین تقاضا برای املاک همواره به قوت خود باقیست. بعلاوه محدودیت عرضه و دشواری ساخت مسکن در شهرهای پرتراکم باعث شده تا تقاضا بیشتر از عرضه باشد و در نتیجه رشد قیمت مسکن در شهری مانند تهران، سرسام‌آور باشد. اگر یک سرمایه‌گذار آینده‌نگر باشید، خرید ملک در مناطق خاص یا با ویژگی‌های خاص می‌تواند باعث رشد سرمایه شما در طول زمان شود.

مزایای برخورداری از مشاور سرمایه‌گذاری ملک

در مسیر سرمایه‌گذاری در ملک لازم است که یک فرد آگاه مشاور شما باشد. اگر تصور می‌کنید که خریدوفروش ملک با هر شکلی می‌تواند سودآور باشد، در اشتباه هستید. نقدشوندگی ملک چندان بالا نیست. به خصوص در زمان‌هایی که رکود به سراغ بازار ملک می‌آید، خیلی سخت می‌توانید برای ملک خود به ارزش روز مشتری پیدا کنید. این امر باعث می‌شود تا فقط افرادی که املاک مناسبی خریده‌اند بتوانند از این سرمایه‌گذاری تحت هر شرایطی سود ببرند.

در ادامه شما را با مزایای مشاوره سرمایه‌گذاری ملک آشنا می‌کنیم.

دریافت مشاوره سرمایه‌گذاری ملک

دانش تخصصی در بازار مسکن

اگر نمی‌دانید چه ملکی بخرید که در زمان مناسب راحت‌تر بتوانید بفروشید یا نمی‌دانید چه مناطقی از شهر یا کشور برای خرید ملک مناسب است، شما نیاز دارید تا یک مشاور حرفه‌ای داشته باشید. فردی که به بازار مسکن وارد باشد و بتواند به شما مسیر صحیح سرمایه‌گذاری را نشان دهد. این افراد به واسطه تجربه و ارتباط‌هایی که دارند، می‌دانند که چگونه می‌توانید سودتان از سرمایه‌گذاری در ملک را به حداکثر برسانید.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

اینکه خودتان بگردید و ملک مناسب برای سرمایه‌گذاری را پیدا کنید، کاری نشدنی نیست. اما زمان زیادی از شما می‌برد تا بخواهید به یک تصمیم نهایی برسید. همچنین اگر در انتخاب منطقه یا نوع ملک دچار خطا شوید، هزینه فرصت سرمایه‌گذاری شما بیش از هزینه مشاوره گرفتن می‌شود. برای همین بهتر است که قبل از خرید ملک، به سراغ مشاور این حوزه بروید.

مدیریت فرایند سرمایه‌گذاری

یک مشاور حرفه‌ای می‌تواند از خرید تا فروش ملک در کنار شما باشد. چنین فردی به خوبی می‌داند که روند قیمت مسکن به چه سمتی است یا اینکه بهترین تصمیم در هر زمان برای ملک شما چیست. اگر نمی‌خواهید درگیر فرایندهای پیچیده شوید، بهترین کار مشورت با یک فرد با تجربه است.

انتخاب مشاور مناسب چه معیارهایی دارد؟

مشاوران سرمایه‌گذاری بسیار متنوع‌اند. انتخاب یک مشاور سرمایه‌گذاری نیاز به معیارهایی دارد تا شما بتوانید بهترین فرد یا مجموعه را پیدا کنید. در ادامه برخی از این موارد را با هم بررسی می‌کنیم.

تجربه و سابقه موفقیت‌آمیز

مشاوری که انتخاب می‌کنید باید تجربه و سابقه‌ای قابل اثبات در زمینه خریدوفروش ملک داشته باشد. این فرد باید به معاملات ملک در منطقه مورد نظر مسلط بوده باشد و حداقل چند مورد کسب سود از سرمایه‌گذاری در املاک آن منطقه داشته باشد. پس به سراغ مشاورهایی که بدون تجربه خریدوفروش ملک می‌خواهند به شما مسیر را نشان بدهند نروید.

دانش مالی بالا

افرادی که می‌خواهند در زمینه مشاوره سرمایه‌گذاری فعالیت کنند، باید دانش مالی بالایی داشته باشند. این افراد باید بتوانند رویدادهای اقتصادی و سیاسی مرتبط با بازار مسکن را تحلیل کنند و نتیجه هر تصمیم اقتصادی ملی را بر بازار مسکن پیش‌بینی نمایند. افرادی که در سرمایه‌گذاری تخصص دارند، می‌توانند شرایط هر بازار را برایتان شرح بدهند تا در انتخاب بهترین بازار سردرگم نشوید.

سرمایه‌گذاری در ملک

پاسخگویی و ارتباط آسان

شما باید بتوانید با مشاور سرمایه‌گذاری خود در ارتباط مستقیم باشید. به دنبال افراد یا مجموعه‌هایی بگردید که امکان ارتباط مستمر با آن‌ها را دارید و گرفتن وقت مشاوره فوری از آن‌ها امکان‌پذیر است.

برخورداری از تیم تحلیل حرفه‌ای

اگر به سراغ مجموعه‌های مشاوره سرمایه‌گذاری می‌روید، بررسی کنید که آیا یک تیم تحلیلی قوی پشت ماجرا قرار گرفته است یا نه. داشتن تیم تحلیل و تیم سرمایه‌گذاری باعث می‌شود تا مشاور شما بتواند اطلاعات موثق با آمار و ارقام دقیق به شما بدهد. در چنین حالتی شما با سند و مدرک متوجه می‌شوید که چرا سرمایه‌گذاری در املاک یک منطقه مناسب است و خرید مسکن در منطقه‌ای دیگر با رشد چندانی روبه‌رو نمی‌شود.

همچنین برخورداری از یک تیم مشاوره باعث می‌شود تا مجموعه بتواند با تسلطی بیشتر درباره مناطق گسترده قابل سرمایه‌گذاری صحبت کند و مناطق پرپتانسیل برای رشد قیمت‌ها را بشناسد.

از مشاور سرمایه‌گذاری ملک چه سوالی بپرسیم؟

یکی از اقداماتی که می‌توانید برای پیدا کردن بهترین مشاور سرمایه‌گذاری انجام دهید، پرسش سوال‌های کلیدی از مجموعه است. در ادامه به شما یاد می‌دهیم که در اولین مواجهه با یک مجموعه مشاوره سرمایه‌گذاری، چه سوالاتی بهتر است پرسیده شود.

چه ریسک‌هایی در بازار املاک در انتظار من است؟

یک مشاور حرفه‌ای باید بتواند ریسک‌های اصلی بازار ملک را برایتان توضیح دهد. بازار ملک نقدشوندگی پایینی دارد و از طرف دیگر یک بازار بلندمدت محسوب می‌شود. در نتیجه وقتی با یک مجموعه مشاوره سرمایه‌گذاری روبه‌رو می‌شوید، باید توانایی توضیح دادن ریسک‌های قابل‌توجه خرید ملک در هر منطقه را داشته باشد.

هزینه‌های مرتبط با خدمات مشاوره شما چقدر است؟

برای آسودگی خیال خودتان و امکان ارتباط مستمر با مشاور، باید جویای هزینه‌های دریافت مشاوره بشوید. هرچقدر هزینه‌ها در بازه منطقی‌تری باشد، شما بهتر می‌توانید در پی اتفاقات گوناگون، جزئیات را با مشاور خود در میان بگذارید.

سرمایه‌گذاری در املاک

بازدهی مشتریان مشابه شما چقدر بوده است؟

برای اینکه بتوانید عملکرد حدودی مجموعه مشاوره را تخمین بزنید، باید نگاهی به گذشته‌ی فعالیت‌های آن‌ها بیندازید. می‌توانید بپرسید که مشتریان قبلی آن‌ها با سرمایه‌گذاری در ملک چه میزان بازدهی کسب کرده‌اند. البته که کسب بازدهی از بازار ملک به عوامل مختلفی وابسته است، اما یک مشاور حرفه‌ای باید بتواند تمامی عوامل را بررسی کند تا به شما در گرفتن بهترین تصمیم کمک نماید.

جمع‌بندی

بازار ملک هم مانند دیگر بازارهای سرمایه‌گذاری، پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. در نتیجه اگر می‌خواهید سرمایه‌تان را وارد این بازار کنید، باید تمام جوانب را بسنجید. تیم مشاوره سرمایه‌گذاری فردانامه این امکان را دارد تا به شما در زمینه سرمایه‌گذاری در ملک مشاوره بدهد. برخورداری از یک تیم قوی و امکان بررسی حالت‌های مختلف سرمایه‌گذاری ملک، تنها بخشی از مزایای دریافت مشاوره از فردانامه است.  

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 1 نفر 4/5
آخرین مقالات