گفت‌وگوی دو نفر پشت لپ‌تاپ

پیش‌بینی بورس فردا 9 آبان

بورس فردا 9 آبان

 

شرایط فضای سرمایه گذاری کماکان در ابهام قرار دارد و اشخاص حقیقی و حقوقی زمانی با سرعت بالا اقدام به سرمایه گذاری و خرید سهام یا سایر دارایی ها می کنند که احساس کنند در کوتاه مدت قرار است بازده قابل توجه و بدون دردسری نصیب ایشان شود. زمانی می توان از شروع یک روند یا موج صعودی محکم اطمینان حاصل کرد که افق سرمایه گذاری اشخاص افزایش پیدا کند و با سود کم حاضر به فروش نباشند. فعلا این فضا بر بورس حاکم نشده است.

با توجه به دو روز محکمی که در بورس طی شده و بخشی از منفی شنبه جبران شده است، پیش بینی می شود فردا در صورت مثبت بودن نمادها، حجم عرضه ها افزایش پیدا کند و یک روز متعادلی طی شود. احتمالا بسیاری انتظار همین تعادل و حتی منفی را دارند تا نسبت به آینده تصمیم بگیرند. به همین شرایط متعادل فردا و پس فردا خیلی می تواند عیار بورس را روشن کند. اگر اوضاع خوب باشد و خریداران بهتر از فروشندگان عمل کنند می توان انتظار رشد بیشتر در بازار داشت. فعلا فضا مبهم است و باید صبر کنیم تا ابهام کمرنگ تر شود و بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم.

 

بورس از اول بحران غزه یک افت 20 تا 25 درصدی در سهم تجربه کرده بود که در این دو روز بین 5 تا 10 درصد این افتها جبران شده است. پس هنوز جا برای رشد دارد چون از نظر بنیادی در این یک ماه شرایط شرکت ها بدتر نشده است. در واقع می توان انتظار داشت در صورت آرام شدن شرایط، بورس کماکان بتواند رشد کند. فعلا فردا ببینیم آیا با برگشتن قیمت بسیاری از سهم به حدود چهارشنبه ی هفته ی قبل، آیا بازهم فروشنده عجول و فراری خواهیم داشت یا نه؟!

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 46 نفر 4.3/5
آخرین مقالات
نظر خود را با ما در میان بگزارید

بخش نظرات
  1. سلام ارادتمندم ممنون از تحلیل های ارزنده شما که چراغ راه آینده است

    • سپاس از همراهی شما

ثبت نام/ورود به پنل کاربری

دسترسی به تمام امکانات وبسایت خبرنامه و اطلاعات و فعالیت های کاربری.

ارسال کد