گروه سرمــــایه گذاری فردانامه

فردانامه گروهی تحلیلی، متشکل از افراد مجرب و با دانش است که به همت حسن کاظم زاده گرد هم آمده اند. فردانامه ؛ بستری برای تسلط بر بازارهای مالی با هدایت سرمایه به سمت بیشترین سود و تربیت هوش مالی شما
بستری برای تسلط بر بازار های مالی

گستره خدمات فردانامه

آموزش بورس

اطلاعات بیشتر

تحلیل بورس

اطلاعات بیشتر

مشاوره سرمایه گذاری

اطلاعات بیشتر

سبدگردانی اختصاصی

اطلاعات بیشتر

بستری برای تسلط بر بازار های مالی

فردانامه ؛ بستری برای تسلط بر بازارهای مالی با هدایت سرمایه به سمت بیشترین سود و تربیت هوش مالی شما .تیم فردانامه متشکل از افراد مجرب و با دانش است که به همت حسن کاظم زاده گرد هم آمده اند .
همراهی متفاوت
عملکرد شفاف
فعالیت رسمی
نگاه هوشمندانه

مشاوره ویژه سرمایه گذاری

یکی از خدمات ویژه تیم فردانامه٬ مشاوره دقیق و ویژه سرمایه گذاری در بازار های مختلف مالی است. تیم مشاوره ما در راستای سوددهی هرچه بیشتر شما٬ نکات و ارزیابی های لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.
اطلاعات بیشتر

جدید ترین دوره های آموزشی

سبدگردانی اختصاصی

سبدگردانی یکی از خدمات مهم در بازار بورس است که به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با سرمایه‌گذاری هوشمندانه و کم‌خطر، در بازار سهام و اوراق بهادار بهره‌وری بالاتری داشته باشند.

اطلاعات بیشتر
امید باقری
باید بگم که مشاوره های فردانامه برای کسانی که دنبال رویافروشی و بازدهی های عجیب و غریب باشن جای مناسبی نیست. اما اگر دنبال این هستید که در یک فضای منطقی و به دور از هیجان های شدید مثبت و منفی، در بازار فعالیت میان مدت داشته باشید و بازدهی معقول بالاتر از شاخص کسب کنید خدمات فردانامه برای شما قابل توصیه هست. ضمن اینکه تسلط گروه فردانامه به جنبه های متنوع سرمایه گذاری به خصوص به مباحث بنیادی باعث میشه شما با آگاهی قابل قبول از شرایط، گزینه های خودتون برای سرمایه گذاری رو انتخاب کنید.
محمدرضا شهابی
با درود و عرض خسته نباشید خدمت دکتر کاظم‌زاده و تیم تحلیلی ایشان به نظر بنده جامع ‌ترین تحلیلهای روزانه بازار چه به صورت استوری در اینستاگرام و چه نوشتاری در گروه مشاوره و همچنین تحلیلهای بنیادی نمادهای پرپتانسیل بازار به دور از سوگیری و با رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای رو از تیم فردانامه شاهدیم و سپاسگزار این زحمات هستیم، به شخصه با وجود این پکیج رایگان و پرمحتوا از پیگیری اخبار و اتفاقات بازار سرمایه از طریق کانالهای گوناگون و بعضا نامعتبر بی نیاز گردیده از بابت حمایتها و پاسخگویی تیم ایشان در کارگزاری حافظ که در نوع خود بینطیر در بازار سرمایه است کمال قدردانی را دارم.
ایمان محمدی
من در کلاس "ترید براساس متغییرهای بنیادی "شرکت کردم سطح علمی کلاسها خیلی خوب بود . و با اینکه در سرفصل های عنوان نشده بود استاد کلاس رفع اشکال هم اضافه کردند. لطفا تحلیل صنایع هم به لیست کلاسها اضافه کنید . تحلیل صنایعی که در پیج اینستاگرام بود یه کلاس درس بود و ما واقعا استفاده میکردیم .
علی نامی
من در کلاس "تحلیل کاربردی سیاستهای پولی" شرکت کردم . استاد خیلی منظم و دقیق مباحث را توضیح میدادند کلاس کاربردی و خوب بود لطفا مدت زمان استفاده از ویدیوهای کلاسی بیشتر بشه .
مهسا عباس زاده
من در دوره ی "ترید بر اساس متغیرهای بنیادی" شرکت کردم .مطالب خیلی کاربردی بود و اصلا خشک نبود و میشد مطالب کلاس و تویمعاملاتمون پیاده سازی کنیم.
نوشین عزیزی
استاد خیلی مسلط بودن و تمام سوال ها هم پاسخ داده میشد و ابهامی در سرفصل کلاسها برام باقی نموند از استاد و پشتیبانی خوب تیمشون خیلی ممنونم.
نوید سپهری
روی مباحثی که ارائه میشد خیلی کامل فکر شده بود .من در دوره ی تحلیل کاربردی سیاست های پولی شرکت کردم .عملیات بازار باز ،نرخ بهره ،ریپو و ...یکبار برای همیشه برام حل شد .متشکرم.
مهدی حسن پور
تحلیل های روزانه فردانامه مختصر و مفیدترین در بین کانالهای بورسی است همچنین پیش بینی های بازار فردا که هر شب منتشر می شود عموما منطقی و نزدیک به واقعیت است. گاها سهام شرکتهای مورد بررسی بدور از هیجان و واقع گرایانه است . از بخش مشاوره ای فردانامه استفاده کردم جناب کاظم زاده و همکاراشون خیلی خوب راهنمایی و پیگیری کردن به نظرم وجود چنین مشاورهایی توی بازارسرمایه لازمه موفق باشید.

مشاوره رایگان

از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید. تیم مشاوره فردانامه در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.
آخرین مقالات